طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

کرونا

خدا رو شکر تا اینجا کرونا نگرفتیم

اما بجاش انفولانزا گرفتم  خیلی اذیت شدم 

همه اش مامانم ازم پرستاری کرد تا خوب شدم

بعدش  که من خوب شدم همه از من گرفتن

چند جا رفتیم عید دیدنی خسته شدیم ازبس تو خونه موندیم

مادرشوهر جان گفتن شب خونه ی ما بخوابین

ولی من کلی کار خونه داشتم گفتم باید بریم

فکر کنم ناراحت شد 

همسر فردا با دوستانش می  خواد بره بیرون  خیلی بهشون خوش می گذره وقتی بر می گرده خنده از رو لباش نمی ره

فکر کنم دارم بهش حسودی می کنم

زمان چقدر تند می گذره

داشتم عکس های بچگی فاطمه زهرا رو نگاه می کردم

اینقدر تپل بوده لپاش اویزونه

برم بخوابم که فردا اگه تنبلی بذاره کلی کار دارم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد