طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

شغل خانگی

سلام امیدوارم حال همه خوب باشه

زدم تو کار گلدوزی 

انواع دیوارکوب گلدوزی شده تماما با دست

خیلی لذت بخشه هم کاری رو که دوست داری انجام می دی هم برا خودت درآمد داری و مهمتراینکه نمی خواد از خونه بزنی بیرون

آدرس پیج اینستام goldoozi_jadid هستش 

حتما سر بزنید و لایک کنید

اگه خدا بخواد ۱۵ روز عید رو می خوایم بریم سفر

از خدا می خوام که هیچ مشکلی پیش نیاد و با خیال راحت بریم

برم خرازی های اصفهان کلی خرید کنم

یه چیزی ذهنم رو خیلی درگیر کرده

اینکه چرا دیگران دوست دارند تو کارت دخالت کنند اما اجازه نمی دن کسی تو کارشون دخالت کنه

واقعا هم صحبتی با بعضی افراد آدم رو کلافه می کنه

خدا رو شکر می کنم که باعث رنجش کسی نمی شم و شرم رو برا خودم نگه می دارم

دوست دارم بنویسم اما خیلی خسته ام 

شب همگی بخیر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد