طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

بحارالانوار

سلام انشاالله حال همگی خوب باشه

دیروز تولد حسین کوچولو بود

چقدر ذوق زد

الان چند روز هستش دارم کتاب بحارالانوار رو می خونم

چقدر روایتاش قشنگه حس زندگی به آدم می ده

یه داستانی داشت درباره شاهزاده روم که چطور اسیر می شه و به ازدواج امام حسن عسکری علیه السلام در می یاد

یه نکته اش برام خیلی جالب بود که این بانو ی مسیحی چقدر حجب و حیا داشتن با اینکه توی کاخ زندگی می کردن و نوه ی قیصر روم بودن

من که خیلی به حالشون غبطه خوردم

اگه تونستم داستانش رو کپی کنم توی پست بعدی می فرستمش

چقدر خوبه احساساتمون تحت تاثیر اطرافیانمون قرار نگیره

یا دیگران به خودشون اجازه ی دخالت توی ریز زندگی افراد رو ندن

من واقعا از نصیحت های بیجای بقیه خسته ام

چون هیچوقت به خودم این اجازه رو ندادم که توی زندگی کسی دخالت کنم

انسان اگه مطالعه نکنه توی پیچ و خم زندگی گم می شه

چرا اینقدر روابط صادقانه و روشن کمیاب شده

من الان به جز همسرم هیچ دوستی ندارم

چون دیگه یه دوست خوب پیدا نمی شه

امروز به دوستت یه مساله پیش و پا افتاده رو می گی فرداش از دهن چند نفر می شنویش

واقعا ما نمی تونیم زخم زبون نزنیم

مگه چقدر سخته

اگه نمی تونیم اینکار رو کنیم حداقلش اینه که حرف نزنیم

واقعا وای از دست انسان های کم عقل

معذرت می خوام که همه اش غر زدم

اینم بخشی از وجود یه زنه!