طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

مریضی

سلام

یه سه چهار روزی مریض بودم

حالا دیگه کرونا بود یا نه الله اعلم

از ترس به مامانم اینا نگفتم چون راضی نبودن برم سفر

گفتم چشام درد می کنه دردش زده به سرم،!

ولی تمام بدنم درد می کرد مثل معتاد ها

روزی دو تا کدئین خوردم تا دردم ساکت شده

امروز دیگه خوب شدم رفتم خونه بابا اینا

آجیم کلی ماسک و اسکراب و آب رسان برام زد

خوب بود سرگرمیه خوبیه 

منم کلی کرم دست و صورت و پا ماسک مو برا فاطمه زهرا گرفتم

فاطمه زهرا موهاش فرفریه دوست نداره

از این ماسک مو که می زنه موهاش صاف می شه

خیلی خوشحاله از این بابت

امشب خونه ی مادر شوهر دورهمی بود من نرفتم

اما فاطمه زهرا با خاله و عموش رفتش

هنوز نیومده و من همچنان بیدارم

برم آجیم تو واتساپ بهم پیام داد



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد