طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

آدم شدن

سلام  دلم  خیلی  دلم براتون تنگ شده بود

اما سعی می کنم وقتی حال خوشی ندارم ننویسم

امروز احساس آرامش می کنم و فکر می کنم آدم بودم

وقتی از دست دیگران اذیت می شیم احساس بدی نسبت  بهشون پیدا می کنیم و ممکن از اطرافیانمون متنفر شیم اما وقتی حالمون خوش حتی اگه فحشمون هم بدن با یه لبخند رد می شیم تازه برای طرف مقابلمون هم ناراحت می شیم

نمی دونم بقیه هم همینطورن؟

چقدر شکر گزاری خوبه

زمانی که افسردگی داشتم خیلی از توانایی هامو از دست داده بودم

وقتی حالم خوب شد فهمیدم چقدر خداوند بهم نعمت داده که من شکرگزار نبودم

الان وقتی خداوند یه حال خوبی بهم می ده و شکرگزاری می کنم یه احساس رضایت فراوانی توی دلم  به وجود می یاد

دقیقا همین موقع ست که دوست دارم بمیرم

چقدر احساس خوبیه





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد