طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

کرونا نزدیکمون اومد

سلام انشاالله حال همگی خوب و خوش باشه

هنوز کرونا نگرفتم

اما

داداشم و زن داداشم گرفتن الانم دیگه دارن خوب می شن

نمی دونم  چرا وقتی کاری رو شروع می کنم کلی هیجان دارم ولی بعد یه مدت ازش خسته می شم و می زارمش کنار

اخلاق بدیه

دارم کتاب فروع کافی قسمت احکام مردگان رو می خونم

خیلی هیجان انگیزه

خیلی دوست دارم بدونم بعد از مرگم چه اتفاقی قراره برام بیفته

تا اینجا که خوندم امیدوار کننده بوده

اگه کسی دوست داشت توی بلاگم چکیده مطالعه ام بزارم بهم پیام بده

سرگیجه امونم رو بریده چند باری رفتم دکتر گفت باید بری مغز و اعصاب

رفتم مغز و اعصاب چند تا قرص بهم داد ولی هنوزم سرگیجه دارم

من همه اش فکر می کنم یه چیزی تو هواست آخه اکثرا سرگیجه دارند


حسین رو از مای بی بی گرفتم  داغون شدم

هنوز یاد نگرفته بگه جیش دارم

بهش می گم حسین پوستت رو می کنم 

می خنده