طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

پریماه خانم

سلام انشاالله حال همگی خوب باشه

بالاخره برادرزاده همسر بدنیا اومدن

چقدر جذاب و دوست داشتنیه

یه کشش خاصی نسبت بهش دارم خودمم نمی دونم چرا

چشماش مثل مامانش سبز هستن

انشاالله عاقبت بخیر بشه الهی آمین

امروز خیلی خوشحالم چند اتفاق خوب برام افتاد که حالم رو خوب کرده

من توی این فلسفه عروس و مادرشوهر موندم

توی عرف اینقدر مادر شوهر رو ترسناک کردن که آدم می ترسه

ولی واقعا مادرشوهر هم مثل مادر خودمون می مونه وخیلی وقت ها هیچ غرضی از حرفاش نداره

قراره تو این اوضاع کرونایی یه سر بزنیم قم

دعوام نکنید که دیگه پوسیدم تو خونه

دوست دارم یه کار خونگی برا خودم راه بندازم

اما نمی دونم چه کاری با شرایط من جور در می یاد

جاری عزیزم تو خونه چرم دوزی می کنه فکر کنم درآمدشم خوبه

منم تو فکرم یه کاری بکنم

خسته تون نکنم

منم برم بخوابم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد