طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

برنامه ریزی

سلام انشاالله حال دلتون خوب باشه

چقدر خوشحال شدم پرسپولیس برد واقعا بعد از مدت ها از ته دل شاد شدم به قولی دلم خنک شد

برنامه ریزی برای زندگی خیلی سخته

احساس می کنم برنامه ریز خوبی نیستم چون بچه ها تقریبا از ساعت ۴ بعدازظهر از کنترلم خارج می شن

و من طبق خاسته های اونا جلو می رم

بعد همه اش خدا خدا می کنم همسر از سر کار بیاد کمکم

یا می برمشون خونه ی بابام اینا

تقریبا هر روز کارم این شده

متاسفانه اصلا فرصت نمی دن کمی مطالعه کنم شاید یه راهکاری پیش روم گذاشتن

خلاصه خسته ام دوست دارم برم مسافرت

یه منطقه توریستیه توی لرستان به نام منگره دو سه هفته پیش رفتیم حسابی شنا کردیم چقدر خوش گذشت

حیف دیگه هوا سرده نمی شه بریم دوباره شنا کنیم

من زیاد با فامیل رفت و آمد ندارم چون واقعا از غیبت و تهمت ودروغ و چشم و هم چشمی بیزارممممممم

برای همین ترجیح می دم زود به زود بریم سفر

حال و هوامون عوض بشه

بچه ها خوابن و قلندر بیدار 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد