طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

نعمت سلامتی

یکی از چیزهایی که هیچوقت قدرش رو ندونستم سلامتی بود

چقدر این سلامتی مهمه

واقعا از دست دادن سلامتی آدم رو نابود می کنه

دیگه نه از چیزی لذت می بری

نه می تونی دیگران رو دوست داشته باشی

نه می تونی وجه ی اجتماعیت رو حفظ کنی

کلا آدم هیچ می شه

چه فکر و خیالهای عجیب غریبی به سر آدم می زنه

اون موقع ست که می گیم خدایا من نمی دونستم که نعمت به این مهمی رو به من دادی

وای چقدر سخته ...


بیداری

امشب نمی دونم چرا تموم نمی شه

هر چی تو یخچال بود رو همه اش  رو خوردم

خوابم نمی بره

نتونستم برم مدرسه دخمل جان

کسی نبود نی نی رو نگهداره

خودمم همچین سرحال نبودم

ناراحتم که نشد برم

حسین کوچولو سرماخورده گناه داره

گاهی اوقات فکر می کنم خوب ازشون مراقبت نمی کنم

شایدم واقعا اینطور باشه

صبحی لباس همسر رو با اتو سوزوندم

گفتم حالا چطور بهش بگم

کلی بعدش آموزشم داد 

چه فایده من که آخر کار خودم رو انجام می دم

خوابم نمی بره