طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

هفته ی پرمشغله

سلام خوبین

این هفته مهمان داشتیم از قم اومده بودن

ما برای اینکه راحت باشن رفتیم خونه ی مامانم اینا

مهمونا که رفتن برگشتیم خونه

مادرشوهرم زنگ زد واسه شام بریم اونجا

خلاصه همین که رسیدیم کمر مادرشوهر درد گرفت طوری که نمی تونست راه بره

بعد از شام ما موندیم اونجا تا ازش پرستاری کنیم

الان ۳ روزه خونه مادرشوهرجانیم

دلم می خواد امروز دیگه بریم خونه خودمون از بس این چند روزه بیرون بودیم خسته شدم

داداشم اینا یه توراهی دارن البته هنوز جنسیتش مشخص نیست

دوست دارم براش شال و کلاه ببافم ولی اصلا حوصله ندارم

دو تا مانتو برای فاطمه زهرا دوختم 

متاسفانه چون رنگشون روشن بود روشون لک انداخته

تا من باشم براش لباس بدوزم

خدا رو شکر کرونا هم تا الان نگرفتیم

دوست

سلام انشالله که حالتون خوب باشه

ماه رمضان با یه اتفاق خوب برام شروع شد

یکی از بهترین دوستام رو بعد از چند سال پیدا کردم

زهرا جان

چقدر خوشحالم از دیشب حال و هوام عوض شده

واقعا دوستش دارم

روزهای خوبی رو تو دانشگاه دزفول با هم داشتیم

زمان چقدر سریع سپری می شه

راستی عکس کلاه رو براتون لود نکردم

الان می خوام برا نی نی داداشم پاپوش ببافم

باز هم حرفام تموم شد

درپناه حق