طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

امید

سلام انشاالله خوب و خوش باشین

مامانم و آجیم کرونا گرفتن خدا کمکشون کرد جون سالم بدر بردن

چقدر این بیماری بده

تا حالا نون تنوری خوردین

همسایه مون برامون نون می فرسته اینقدر خوشمزه ان که نگو

گفتم منم از این برقی هاش بگیرم بپزم

نمی دونم یاد می گیرم یا نه

دلم می خواد برم زیارت چقدر دلم برای زیارت امام رضا تنگ شده

ولی شرایط جور نیست

خیلی خوبه آدم به قضا و قدر الهی راضی باشه

خونه گرفتیم نزدیک خونه مامانم 

اما وقت نمی کنم زیاد بهش سر بزنم خیلی از دستم شاکی بود

امشب هر جوری بود رفتم پیشش خیلی خوشحال شد

اون روز براش گریه کردم کرونا خیلی اذیتش کرد

چقدر دوست دارم زمان به عقب برگرده و اشتباهاتی رو که در گذشته انجام دادم جبران کنم

چیزی که واقعا محاله

این روزا خیلی دلم برای بابام تنگ می شه بعد شروع می کنم به گریه کردن

خیلی زود رفت 

واقعا تلاشش رو کرد که ما آدم های موفقی باشیم

دلم می خواد منم برم پیشش اینقدر دلتنگش می شم