طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

صبح بخیر

ماشاالله همسایمون اول صبح هم دست از سر و صدا برنمی داره

بیشتر کارهاشون رو تو حیاط انجام می دن

نون می پزن

کلوچه می پزن

ظرف هاشون رو می شورن

موزیک می زارن می رقصن

و ...

الانم صدای قابلمه هاشون می یاد!

انگار آشپزخونه رو ازشون گرفتن

همسر و بچه ها خوابن

من خیلی به صدا حساسم 

انگار مته می کنن تو سرم

من و فاطمه زهرا دیشب رفتیم بازار کلی از خرازی خرید کردیم

براش مهره تزیینی و خرج کار و غیره گرفتم برا خودش دستبند درست کنه

من فکر می کردم خیلی فاطمه زهرا رو توی انتخاب. آزاد می ذارم

ولی واقعیت این بود که اصرار داشتم حرف خودم  رو بهش تحمیل کنم!

نمی دونم تو این سن هم می شه تغییر کرد!



شهادت بانوی دو عالم

سلام

شهادت حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها رو به همه شیعیان جهان تسلیت می گم

پدر

سلام انشاالله حالتون خوش باشه

همسر خوب و مهربون بچه های سالم و شاد، دوست خوب، خواهر و بردارا

هیچکدوم نمی تونن جای خالیه پدر و مادر رو پر کنند

دلم برا بابام تنگ شده

همیشه مشوق و پشتیبانم بود خیلی کمکم می کرد کارها رو برام آسون می کرد

خیلی دوست دارم خوابش رو ببینم که حالش خوبه و هیچ غصه ای نداره

هر روز براش خیرات می فرستم

اما دلم آروم نمی شه

واقعا پدر دلسوزی بود 

اصلا قدر کارهایی رو که برام می کرد نمی دونستم

الان چند شبه پیش مامانم می خوابم

شبها تنهاست

خیلی غصه می خوره

دوست دارم کج خلقیاش رو تحمل کنم تا اذیت نشه

ولی بعضی اوقات واقعا از تحملم خارجه

اگه می شد یه خونه ی دو طبقه می گرفتم می یومد پیش خودم خوب می شد 

اول باید با همسر مشورت کنم خدا کنه راضی بشه

خدایا ....

فاطمه زهرا سه روزی خونه ی مامان بزرگش بود امشب اومد پیشم 

وقتی اومد احساس کردم آروم شدم

کلی باهام حرف زد

ماشاالله خیلی تیزبین و حاضر جوابه برعکس من

چقدر خوب می شد از بیرون خودم رو می دیدم

احساس می کنم خودم رو هنوز نشناختم!