طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

سلام

شهادت حضرت زینب سلام الله علیه رو به همه تسلیت می گم(دلیل داره می گم شهادت)

امشب رفتیم دزفول خیلی خلوت بود

چرخ خیاطی قبلیم رو فروختم یه دونه بهترش رو گرفتم اون یکی هر دم به دقیقه تعمیر بود (شایدم خیاط ناشیه خدا به این یکی رحم کنه)

از اون میز قبلیه هم راضی نبودم این یکی خیلی بهتره خودشم صندلی داره

یکی از دوستان شوهر جان رفته مشهد می گه از ترس کرونا پرنده هم پر نمی زده

اصلا معلوم نیست کی داره این مملکت رو می گردونه

امروز فاطمه زهرا خیلی اذیتم کرد 

بهش گفتم انشاالله خدا منو از دست تو بکشه

حالا موقع خواب شروع کرده به گریه کردن

می گه تو با این حرفی که به من زدی دارم غصه می خورم

منم بهش گفتم انشاالله خدا منو نکشه دیدم گریه اش قطع شد

دلم می خواد برم اصفهان هم گز بگیرم هم بخورم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد