طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

خانواده همسر

فردا قراره خانواده همسر همگی بیان خونمون به صرف ناهار

یه خورده استرس دارم برا همین خوابم نمی بره

کابینات ها رو باید دستمال بکشم چون امشب هم مهمان داشتم یه مقدار لک گرفتن

یکشنبه ولادت آقا امیرالمومنین و روز مرد

می خوام کیک سفارش بدم 

اول گفتم مادر شوهرم و مامانم رو دعوت کنم  دوباره می گم خوبه کیک رو بفرستم برا بچه ها هیئت

قراره شام نذری ولادت رو من براشون درست کنم 

کم کم دارم معروف می شم

من آخر نفهمیدم کرونا باعث مرگ می شه یا نه

اینقدر که تلویزیون عادی جلوه اش میده

یعنی واقعا می میریم

چند تا از تکالیف گلدوزیم رو براتون بفرستم

نظرات 1 + ارسال نظر
مگی جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 04:43 ق.ظ

کرونا میتونه خیلی خطرناک باشه... خواهشا خیلی مراقب خودتون باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد