طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

گلدوزی

سلام

انشالله حال همگی خوب باشه(البته با این گرونی ها!)

دارم سعی می کنم گلدوزی یاد بگیرم  خیلی خوبه

سرشوق می یارم

مربیم عالی درس می ده

ولی حسین مرتب وسایلم رو به هم می ریزه

خونه هم گیرمون اومد  حالا که رفتیم پای معامله پشیمون شد

فاطمه زهرا هم که تنبل شده مشقاش رو نمی نویسه هرچی هم تلاش می کنم فایده نداره فقط توی کلاس درس رو یاد می گیره

خودمم حسابی مشغول کلاس های مجازی هستم

جمعه همه ی خانواده خونه ی ما دعوت بودن


درسمم که نیمه کاره رها کردم ، همسر می گه بمون خونه به بچه ها برس حالا ارشدتم گرفتی به چه دردت می خوره

بعضی اوقات می گم راست می گه 

بعضی مواقعم که بچه ها اذیتم می کنند می گم کاشی ادامه می دادم تا حداقل چند روز آزاد باشم برا خودم

جمعه همه ی خانواده خودم خونمون دعوت بودن

تا دو روز بعد فقط خوابیدم خیلی خسته شدم نه از پذیرایی از کمر درد 

دلم می خواد توی هنر گلدوزی حرفه ای بشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد