طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

فروش خونه

می خوایم خونه رو بفروشیم یه خونه ی بزرگتر بگیریم

از بس این چند روزه گشتیم خسته شدیم

اکثرا عیب خونه هاشون رو پنهان می کنند!

چی بگم!

از مشاور املاکی ها هم که نگم!

چشمام خیلی ضعیف شده

می خواستم لیزیک کنم از چند نفر از وضعیتشون بعد از عمل پرسیدم یکی می گفت خوبه یکی می گفت بده!

به نظر شما خوبه یا بده

بعضی اوقات نمی دونم  چه کسی برای مشورت گرفتن قابل اعتماده

چون مقیاس هر کس تجارب شخصی خودشه

مثلا تو فلان موضوع فلان اتفاق افتاده براش 

به تو می گه فلان کار رو کن من بهمان کار رو کردم اینجور شده

نمی دونم شایدم طرز فکر من اشتباهه




نظرات 1 + ارسال نظر
Zahra چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام رقیه خوبم، ملاکمون اگه تجربه مون نباشه پس به لحاظ علمی ،!!!؟؟؟؟
خب دکترها علمی میگن دگه! والا دگه مثلاً من خودم لیزیک نکردم اما مامانم این کار را انجام داد و بسیار هم راضی اند... الحمدلله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد