طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

صبح بخیر

چه عجب خانم اول صبح بیدار شد!

دیشب تا دیر وقت بیدار بودم

با این حال صبح خوابم نمی یومد 

می گم این بازیگرها هم خوب الکی خوشن هر روز با یه تیپ و مدل

دیشب کلی عکساشون رو نگاه کردم ( واقعا بعضی هاشون زیبا هستن) یعنی هدف خدا از خلقتشون این بوده که فقط طنازی کنن!

چقدر خوبه بفهمیم هدف خدا از خلقت ما چی بوده از ما چی می خواسته ( درست فکر کردن خیلی سخته )

الان دلم می خواد برم پارک پیاده روی( حیف که الان اراده اش رو ندارم)

همه سختشونه از خونه بزنن بیرون یا من فقط اینجوریم!

بچه مدرسه ای داشتن خیلی سخته (باید اعصاب فولادین داشت)

قبلنا دیر عصبانی می شدم اما الان فاطمه زهرا هر دم به دقیقه دکمه آژیرم رو فشار  می ده

تمام هم بازی هاش پسرن (اونم از نوع وحشتناکش)



نظرات 1 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1398 ساعت 07:43 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام ،
امروز اینجا نم نم بارونی بود...دلم خواست برم قدم بزنم.خدا وکیلی سختم اومدو
میاد برم بیرون...
خوش به حال عروس هامون،هر لحظه بگین ،میرن بیرون.خدا حفظ شون کنه،خیلی وقتا لوازمی رو که لازم دارم...زنگ میزنم برام میگیرن

خدا نی نی های گل تونو به اتفاق عزیزانش سلامت نگاه دارهبامزه و
دوس داشتنی اند

ممنون نظر لطفتونه
انشاالله خدا براتون حفظشون کنه
خیلی خوشحال می شم وقتی نظرات پرانرژی تون رو می بینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد