طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

سلام

امروز یه خانمی رو دیدم که از هر انگشتش یه هنر می بارید

چقدر هنرمند بودن خوبه

 به نظرم کلاس های آموزشی مجازی  خیلی بهترن از کلاس های حظوری به دلایل زیاد که حوصله ندارم بنویسمشون

فردا برا ناهار می خوایم بریم بیرون

البته اگه دوستان همسر نقشه جدیدی نکشیده باشن

بیشتر زوج های دوروبرم از اینکه ازدواج کردن پشیمونن

حتی احساس می کنم با توجه به حرف هایی که می زنند دوست دارند منم از زندگیم بنالم

به خاطر همین کمتر با همچین آدمایی رفت و آمد می کنم چون همه اش انرژی منفی می دن

الان دلم یه چیپس با ماست موسیر می خواد

اضافه وزن دارم باید کم کنم

متاسفانه هر چی رژیم می گیرم تا پام به خونه مامانم اینا باز می شه همه چیز رو فراموش می کنم

همه اش تقصیر روحانیه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد