طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.
طه

طه

همانا آنانکه به خدا ایمان آورند ونیکوکار شوند خدای رحمان آنها را محبوب می گرداند.

کلاس اول

یادم می یاد کلاس اول که بودم اول صبح املا ازمون می گرفتن

یه بارش رو یادمه حسابی قاطی کرده بودم

از سمت چپ شروع کردم به نوشتن

نوشتن توهمات ذهنم  بهم آرامش می ده

افت فشارام دردسریه

امروز این حدیث رو از پیامبر ص خوندم

هرکس پای مادرش رو ببوسه مثل اینه که آستان کعبه رو بوسیده

البته  سندش کتاب گنجینه جواهر هستش

نمی دونم چقدر کتاب معتبریه

حسین امروز با کفگیر و ملاقه حسابی از خجالتم دراومد

تا حالا شده  برای شخصی هدیه بگیرین پسش بده بهتون

من که خیلی ناراحت شدم  

به یه خانمی هدیه دادم پسش داد از اون روز دیگه تصمیم گرفتم  دیگه خونشون نرم تا به بدی رفتارش پی ببره

شایدم عکس العمل بهتری هم وجود داشته باشه


نظرات 1 + ارسال نظر
امین جمعه 22 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام
یقینا حس بدی داره وقتی هدیه ای بدی و اونو پس بفرستن

سلام بله البته دلمون می شکنه
ممنون برای همدردیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد